Kolbjørn Kolsvik har gått bort
Kolbjørn Kolsvik var medlem av NBK fra 1966. Han importerte flere hunder, hvor Nydams Buster fra Danmark er den importen som har betydd mest for utviklingen av breton i Norge. Kolbjørn var en dyktig hundemann, og hadde fire hunder kvalifisert for VK. Freikollens Jesper og NUCH Sena hadde begge 1.VK. Kolbjørn hadde mange verv i … Les mer